Gyakran ismételt kérdések
Regisztráció/Bejelentkezés
Nem emlékszem a jelszavamra. Mit tehetek?
Ha nem emlékszik már jelszavára, kérjük, a
https://unimetro.hu internetes oldal felső
sávjában található ”Belépés”-re kattintson, majd válassza az „Elfelejtette jelszavát?” opciót,
ezt követően a rendszer generál önnek egy új jelszót, kérjük, ezt használja a belépés során. Bejelentkezést követően a fenti sávban megjelenő személynévre kattintva a „Jelszómódosítás” kiválasztásával bármikor megváltoztathatja jelszavát.
Nem emlékszem a felhasználónevemre. Mit tehetek?
A felhasználó neve az e-mail címe. Amennyiben nem emlékszik rá kérjük vegye fel a kapcsolatot az oldal adminisztrátorával a
balint.zsolt@bhbdesign.hu e-mail címen.
Regisztráltam a honlapon, de nem kaptam meg e-mailben az aktiváló linket. Mi ilyenkor a teendő?
Ellenőrizze levelezőprogramjának Levélszemét vagy SPAM mappáját is! Ha nem találja, valószínűleg a regisztráció során rosszul adta meg e-mail címét. Kérjük, próbáljon meg újra regisztrálni. Amennyiben a rendszer ezt lehetővé teszi, az a rosszul megadott e-mail címre utal, ha viszont a regisztráció során hibaüzenet jelenik meg, arra hivatkozva, hogy adott e-mail címen már regisztráltak korábban, és pár órán belül sem kap aktiváló linket, kérjük, forduljon Ügyfélszolgálatunkhoz!
Nem kaptam visszaigazoló levelet, mit tegyek?
Előfordulhat, hogy az Ön által megadott és regisztrált e-mail cím rendszere levélszemétnek érzékelte a visszaigazolásunkat. Ezért kérjük, ellenőrizze a ’Levélszemét’ vagy ’Spam’
megnevezésű mappáját is. Amennyiben itt sem találja meg a visszaigazolásunkat, kérjük, belépést követően nézze meg az ’Énpostám’ alsó részén található ’Webshop profilom adatai’ nyomógombra kattintva. Amennyiben itt a megrendelések listájában megtalálja megrendelését az adott napi dátummal, ez azt jelenti, hogy hozzánk is beérkezett az igény.
Vásárlói kosár, Megrendelés, Adatmódosítás
Megváltozott a mail címem/telefonszámom/lakcímem. Mit tegyek?
Az elmentett adatokat egyszerűen tudja módosítani az oldalunkon bejelentkezést követően a fenti sávban megjelenő személynévre kattintva vagy a „Profilbeállítások” kiválasztásával . Új szállítási és számlázási címet a Kosárban, a „Megrendelés” nyomógombra kattintás után is megadhat és kiválaszthat.
Eltűnt a kosaramból a termék?
Vélhetőleg ez hosszabb inaktivitás hatására lépett fel. Helyezze a kívánt terméket ismét a kosárba. Fizetés előtt még újra meggyőződhet arról, hogy minden a kívánt darabszámmal szerepel-e a megrendelésben.
Mit írhatok a megjegyzés rovatba?
A megjegyzés rovatban megadhat minden olyan információt, amit fontosnak tart a
megrendelés teljesítéséhez. Hasznos lehet a szállítási cím pontosítására használni; például, ha a szállítási név és a kapucsengőn szereplő név eltér, vagy ha a munkahelyén szeretné átvenni a küldeményt, és ehhez szükséges információt adna itt meg.
Technikai problémák
Nem tudok „pipát” helyezni az ÁSZF elfogadó ablakba. Mit tegyek?
Ez a probléma általában az Internet Explorer 9-es verziójánál régebbi böngészők esetén fordul elő. Javasoljuk, hogy használjon újabb verziót, vagy egyéb böngészőt (Chrome, Firefox stb.)
Szeretnék más információkat is kapni, amit a weblapon nem találok meg. Mit tehetek ebben az esetben?
Ebben az esetben kérjük, vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal.