A weboldalon használt sütikről

A weboldalon „cookie”-kat („sütiket”) használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk látogatóinknak. A cookie-beállítások bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban. További információ...

Elfogad

Gyakran ismételt kérdések

Regisztráció/Bejelentkezés

Ha nem emlékszik már jelszavára, kérjük, a https://unimetro.hu internetes oldal felső sávjában található ”Belépés”-re kattintson, majd válassza az „Elfelejtette jelszavát?” opciót, ezt követően a rendszer generál önnek egy új jelszót, kérjük, ezt használja a belépés során. Bejelentkezést követően a fenti sávban megjelenő személynévre kattintva a „Jelszómódosítás” kiválasztásával bármikor megváltoztathatja jelszavát.

A felhasználó neve az e-mail címe. Amennyiben nem emlékszik rá kérjük vegye fel a kapcsolatot az oldal adminisztrátorával a balint.zsolt@bhbdesign.hu e-mail címen.

Ellenőrizze levelezőprogramjának Levélszemét vagy SPAM mappáját is! Ha nem találja, valószínűleg a regisztráció során rosszul adta meg e-mail címét. Kérjük, próbáljon meg újra regisztrálni. Amennyiben a rendszer ezt lehetővé teszi, az a rosszul megadott e-mail címre utal, ha viszont a regisztráció során hibaüzenet jelenik meg, arra hivatkozva, hogy adott e-mail címen már regisztráltak korábban, és pár órán belül sem kap aktiváló linket, kérjük, forduljon Ügyfélszolgálatunkhoz!

Előfordulhat, hogy az Ön által megadott és regisztrált e-mail cím rendszere levélszemétnek érzékelte a visszaigazolásunkat. Ezért kérjük, ellenőrizze a ’Levélszemét’ vagy ’Spam’ megnevezésű mappáját is. Amennyiben itt sem találja meg a visszaigazolásunkat, kérjük, belépést követően nézze meg az ’Énpostám’ alsó részén található ’Webshop profilom adatai’ nyomógombra kattintva. Amennyiben itt a megrendelések listájában megtalálja megrendelését az adott napi dátummal, ez azt jelenti, hogy hozzánk is beérkezett az igény.

Vásárlói kosár, Megrendelés, Adatmódosítás

Az elmentett adatokat egyszerűen tudja módosítani az oldalunkon bejelentkezést követően a fenti sávban megjelenő személynévre kattintva vagy a „Profilbeállítások” kiválasztásával . Új szállítási és számlázási címet a Kosárban, a „Megrendelés” nyomógombra kattintás után is megadhat és kiválaszthat.

Vélhetőleg ez hosszabb inaktivitás hatására lépett fel. Helyezze a kívánt terméket ismét a kosárba. Fizetés előtt még újra meggyőződhet arról, hogy minden a kívánt darabszámmal szerepel-e a megrendelésben.

A megjegyzés rovatban megadhat minden olyan információt, amit fontosnak tart a megrendelés teljesítéséhez. Hasznos lehet a szállítási cím pontosítására használni; például, ha a szállítási név és a kapucsengőn szereplő név eltér, vagy ha a munkahelyén szeretné átvenni a küldeményt, és ehhez szükséges információt adna itt meg.

Technikai problémák

Ez a probléma általában az Internet Explorer 9-es verziójánál régebbi böngészők esetén fordul elő. Javasoljuk, hogy használjon újabb verziót, vagy egyéb böngészőt (Chrome, Firefox stb.)

Ebben az esetben kérjük, vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal.